Garden and Home

Najczęściej zadawane pytania

PRZED ZAKUPEM

- W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć szybko i wygodnie przy pomocy wirtualnego koszyka lub telefonicznie. Numer telefonu przeznaczony do zamówień telefonicznych znajduje się w nagłówku oraz stopce strony.

- Co zrobić w przypadku problemów z płatnością?

Jeżeli wystąpią problemy z płatnością prosimy o niezwłoczny kontakt z biurem obsługi klienta.

- Czy można dokonać zmian w zamówieniu?

Zmian w zamówieniu można dokonać poprzez kontakt z biurem obsługi klienta. Jest to możliwe jednak maksymalnie do czasu, w którym dany przedmiot nie został jeszcze przygotowany do wysyłki.

DOTYCZĄCE TOWARU

- Czy produkujecie meble na zamówienie?

Nie. Sprzedajemy tylko gotowe produkty.

- Czy możliwa jest personalizacja produktu?

Personalizacja produktu nie jest możliwa.

- Czy możliwy jest zakup poszczególnych komponentów?

Sprzedajemy jedynie kompletne produkty, nie ma możliwosci zakupu poszczególnych części.

- Czy można zobaczyć towar "na żywo" w postaci dodatkowych zdjęć?

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej fotografować oraz opisywać nasz asortyment. Nie ma możliwości przesyłania innych zdjęć, które nie są zawarte w ofercie.

ZAMÓWIENIE I DOSTAWA

- Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zmówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

- Czy można ustalić z firmą kurierską konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Korzystamy z usług zewnętrznych firm kurierskich (DPD oraz InPost), które dostarczają paczki w godzinach 8-18 lub 9-17 (od poniedziałku do piątku). Kurier może kontaktować się z Tobą w celu ustalenia dokładnej godziny przybycia (dlatego pobieramy numer telefonu), jednakże jest to jedynie jego dobra wola – nie obowiązek.

- Co zrobić w przypadku uszkodzonej przesyłki?

Prosimy o uważne sprawdzenie paczki w towarzystwie kuriera. W przypadku uszkodzenia paczki kurier w Twojej obecności sporządzi formularz reklamacyjny.

- Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym, który mieści się w Katowicach. Adres sklepu podany jest w naglówku oraz stopce strony.

- Czy realizowana jest usługa montażu?

Wszystkie nasze artykuły wymagają samodzielnego montażu. Jasna i klarowna instrukcja pomoże Ci w tym procesie krok po kroku. Nie oferujemy dodatkowej usługi polegającej na montażu produktów.

ZWROT TOWARU I REKLAMACJA

- W jakim czasie mogę dokonać zwrotu lub odstąpić od umowy?

Zwrotu można dokonać według procedury opisanej w zakładce „reklamacje i zwroty” – do 14 dni od otrzymania przesyłki.

- Kiedy otrzymam zwrot środków za otrzymany towar?

Ustawowy czas na zwrot środków to 14 dni od daty otrzymania towaru zwrotnego. Zazwyczaj dokonujemy go jednak niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

- W jaki sposób można przystąpić do procedury reklamacji?

Szczegółowa procedura została przedstawiona w zakładce „reklamacje i zwroty”. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

- Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Zazwyczaj rozpatrujemy je niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Dodano do koszyka Zobacz koszyk