Garden and Home

Najczęściej zadawane pytania

1. NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, KTÓRE MOGĄ POJAWIĆ SIĘ PRZED ZAKUPEM

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie złożysz szybko i wygodnie przy pomocy wirtualnego koszyka lub telefonicznie. Numer telefonu przeznaczony do zamówień znajduje się w nagłówku oraz stopce strony.

Co mam zrobić w przypadku problemów z płatnością?

Jeżeli wystąpią problemy z płatnością prosimy o niezwłoczny kontakt z biurem obsługi klienta.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Zmian w zamówieniu można dokonać poprzez kontakt z biurem obsługi klienta. Jest to możliwe jednak maksymalnie do czasu, w którym dany przedmiot nie został jeszcze przygotowany do wysyłki.

2. NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE TOWARU

Czy produkujecie meble na zamówienie?

Nie. Sprzedajemy tylko gotowe produkty.

Czy możliwa jest personalizacja produktu?

Personalizacja produktu nie jest możliwa.

Czy możliwy jest zakup poszczególnych komponentów?

Sprzedajemy jedynie kompletne produkty, nie ma możliwosci zakupu poszczególnych części.

Czy można zobaczyć towar "na żywo" w postaci dodatkowych zdjęć?

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej fotografować oraz opisywać nasz asortyment. Nie ma możliwości przesyłania innych zdjęć, które nie są zawarte w ofercie.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zmówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

Czy można ustalić z firmą kurierską konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Korzystamy z usług zewnętrznych firm kurierskich (DPD oraz InPost), które dostarczają paczki w godzinach 8-18 lub 9-17 (od poniedziałku do piątku). Kurier może kontaktować się z Tobą w celu ustalenia dokładnej godziny przybycia (dlatego pobieramy numer telefonu), jednakże jest to jedynie jego dobra wola – nie obowiązek.

Co zrobić w przypadku uszkodzonej przesyłki?

Prosimy o uważne sprawdzenie paczki w towarzystwie kuriera. W przypadku uszkodzenia paczki kurier w Twojej obecności sporządzi formularz reklamacyjny.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym, który mieści się w Katowicach. Adres sklepu podany jest w naglówku oraz stopce strony.

Czy realizowana jest usługa montażu?

Wszystkie nasze artykuły wymagają samodzielnego montażu. Jasna i klarowna instrukcja pomoże Ci w tym procesie krok po kroku. Nie oferujemy dodatkowej usługi polegającej na montażu produktów.

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu lub odstąpić od umowy?

Zwrotu można dokonać według procedury opisanej w zakładce „reklamacje i zwroty” – do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot środków za otrzymany towar?

Ustawowy czas na zwrot środków to 14 dni od daty otrzymania towaru zwrotnego. Zazwyczaj dokonujemy go jednak niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

W jaki sposób można przystąpić do procedury reklamacji?

Szczegółowa procedura została przedstawiona w zakładce „reklamacje i zwroty”. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Zazwyczaj rozpatrujemy je niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Dodano do koszyka Zobacz koszyk