Reklamacje i zwroty
ZWROTU W SKLEPIE GARDEN&HOME DOKONASZ SZYBKO I WYGODNIE
- Pamiętaj, że na zwrot masz 14 dni (od daty dostarczenia przesyłki).
- Koszty wysyłki pokrywa osoba dokonująca zwrotu.
- Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, którą wybrałeś podczas dokonywania zamówienia.
- Ustawowy czas na zwrot środków to 14 dni, jednak dokonujemy go najczęściej niezwłocznie po odebraniu przesyłki zwrotnej.
ZWROT W KILKU PROSTYCH KROKACH
- Aby zwrócić produkt skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta (drogą mailową).
- Zaadresuj paczkę oraz wyślij ją do naszego magazynu. Pamiętaj, aby dołączyć do niej kartkę, która będzie zawierała Twój login, adres e-mail, imię i nazwisko, paragon lub kopię faktury vat.
- Adres naszego magazynu: Rw Import Sp. z o.o., ul. Koszykowa 25, 40-780 Katowice.
- Zwrot środków nastąpi po dotarciu do nas przesyłki zwrotnej (maksymalnie 14 dni).
ZASADY REKLAMACJI
- Sprzedawca (RW Import Sp. z o.o.) jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedawana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 561-563 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93 z póź. zm).
- Kupujący nabywając produkt ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego. Przepisy te dotyczą zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży.
REKLAMACJA W KILKU PROSTYCH KROKACH
- Pamiętaj, aby do paczki reklamacyjnej dołączyć kartkę z:
a) Nazwą użytkownika,
b) Imieniem i nazwiskiem,
c) Adresem oraz adresem mailowym,
d) Paragonem lub kopią faktury VAT z datą zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
e) Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania (np. wymiana lub zwrot pieniędzy),
f) Można dodać protokół szkody. - Wyślij reklamowany towar na swój koszt najtańszą możliwą rejestrowaną przesyłką.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana zwrócimy Ci koszty przesyłki (prosimy o zachowanie pokwitowania). Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt lub za pobraniem.
- Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni (od otrzymania kompletnych informacji), następnie powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania. Uprzejmie informujemy, że podanie niekompletnych informacji (wymienionych powyżej), może skutkować wydłużeniem czasu rozpatrzenia reklamacji.
- Prosimy o uważne sprawdzenie paczki w towarzystwie kuriera. W przypadku jej uszkodzenia kurier w Twojej obecności sporządzi formularz reklamacyjny.